onsdag 28 december 2011

40 dagar kvar!





De ni! Det är inte långt kvar nu! 40 dagar som kommer gå ruskigt snabbt :) (det stämmer inte riktigt det som står på bloggen att det är 34 dagar kvar men jag vet inte riktigt hur man ändrar)
Jag längtar så himla mycket nu. Om en vecka så får den faktiskt mer än gärna komma ut. Men det kommer den inte såklart men då ska den vara färdig-bakad sägs det. Det mesta är fixat och inköpt nu. Har säkert en del kvar men det löser sig under tiden. På måndag ska jag till barnmorskan här på ön. Ska bli skönt och veta om allt ser bra ut och hur den ligger till i sin lilla kurva mm. Ska till en gammal klasskompis mamma faktiskt så det blir extra roligt!




Julen blev super lyckad även om tårarna rann när jag skulle lämna min familj för F´s. Men det blev super lyckat ändå! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar