söndag 11 december 2011

hockey!

Igår blev det en heldag i Gävle!
Träffade lite släkt innan matchen och åt lunch med dom. 
Det var verkligen super mysigt att få träffa Eva, min moster, hon ger mig sånt inre lugn på något sätt :)
Det var dålig mat på stället vi åt så det vart man lite besviken på!
Efter maten bar det av mot Läkerol arena för att se Brynäs-Frölunda.
Det var nästan slutsålt så det var mycket folk :) Jag och F satt dock inte så bra hehe. Längst ner och så fort spelarna stod i båset, vilket var typ hela tiden, så såg vi inte målet på andra sidan hehe så tur att man kunde se på jumbotronen! 
Brynäs vann vilket var super roligt såklart! Moster Eva var även ute på isen och kasta puck! MEN det missade vi för det var i pausen! Attans! Hon vann iaf två täcken från jysk :)
Efter matchen så åkte vi för att äta lite innan hemfärd. Therese den partyprinsessan som hon är stannade kvar i Gävle för att festa med lite nyfunna vänner och laget. Jag hade också stannat om jag inte varit på tjocken :D 


Köpte en söt liten bebis mössa i Brynäs-shoppen! För något annat än Brynäsare kommer inte larven att vara, det har även F införstått sig på ;)


Jag på matchen!


Har haft ganska onda förvärkar eller sammandragningar. Det var typ 3-4 stycken där magen blev stenhård och det gjorde liksom ont och höll i sig i ca 30-60 sek. Vet inte riktigt vad det var men ont gjorde dom..

Går in i vecka 33 imorgon :D


Åker till Sthlm imorgon med F för att stanna till tisdag för att umgås med systrarna och åka ut till farmor ute i Jakan där jag inte varit på hur länge som helst! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar