onsdag 7 december 2011

Nu är internet tillbaka.

Ja inte har det blivit så mycket bloggande för min del de senaste dagarna då internet har legat nere. Orkar inte klaga mer på comhem nu så jag släpper det där :)

I helgen har vi haft föreställningar och det blev så lyckat! 






I måndags åkte vi till sthlm för att träffa Carina, Filips mamma. Vi blev bjuda på mat vilket var super gulligt! Tack! :)
Vi sov i lägenheten så F skulle slippa morgon halkan. Jag åkte hem till Marika och hälsa på i deras nya lägenhet. SÅ mysigt att få träffas igen. Inte för det känns som så länge sen. Det gör det aldrig mellan oss :) Allt är som vanligt efter lite uppdatering!
På kvällen åkte vi hem till eskilstuna igen för jag skulle på julbord med dansskolan. Mumsigt var det! Inge speciellt tycker jag ändå, men det är alltid gott med julmat :)

Idag är jag ensam. Har städat, plockat och rensat lite. Man mår så mycket bättre när det är städat hemma! 

Imorgon kommer mamma hit och även då har jag planerat in ett lussebullbak för mig och F! Så ska inhandla allt vi behöver imorgon innan han kommer hem från jobbet :) 

På lördag ska vi åka upp till gävle och träffa moster och man+ se brynäs-frölunda! Har skitbiljetter men de gör inget för de var de billigaste! hehe Så hoppas självklart så en bra match!


Nu ska jag fortsätta plocka här hemma och kanske gå till affären och köpa mig en lussebulle eller två ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar