onsdag 28 december 2011

Jo den vackra klänningen fick jag faktiskt av min syster Therese! Så himla gulligt! Tyckte hon skulle ha den men den passa inte så jag testa den och jag fick ner både magen och mig själv i den :) 
TACK igen syster! 




Här är en bild jag snodde från hennes blogg. Helt sönder frusen är jag men det är bara posa ändå :)
Jag känner mig gigantisk kan jag tala om! Hur fasiken ska jag kunna bli större?!
Gillar inte att det börjar sätta sig i kinder o armar mm...
Magen har jag inget emot! Tvärt om! Super mysigt men dock väldigt ivägen ;)
Hatar att känna mig tjock och ful :(
Ni förstår inte vad jag längtar tillbaka till "min" kropp.
Men ännu mer längtar jag efter min och Filips lilla bebis som snart är här!
Snart är vi en familj på riktigt :D
1+1=3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar