tisdag 3 januari 2012

sämst på att blogga.

Jag har verkligen inte varit den bästa på att blogga nu när jag har varit hemma på ön över jul och nyår, jag vet! Men imorgon åker vi tillbaka till Eskilstuna och då har jag mer dötid till att blogga ska ni se :)


Hade en mysig nyårsafton. Avslutades självklart med årets match, eller det nya årets första match kanske man ska säga. Så otroligt häftigt att se Sverige vända ett 3-0 underläge till 3-4! Kul som bara den! 



Hoppas verkligen att detta nya år ska bli helt annorlunda än det förra.. Usch.. Mycket jobbigt år med många tuffa motgångar med det ena och det andra. Så nu längtar jag efter vår lilla plutt och att detta år ska bli helt magiskt! :)


Nu har jag iaf gått in i vecka 36, 35+1 för att vara exakt. 
Var hos barnmorskan här på ön i måndags för att kolla att allt stod rätt till. Mamsen fick följa med och höra hjärtljuden :) Alla värden såg bra ut. Var lite orolig för blodvärdet/järnvärdet då jag inte tagit mina järntabletter som jag ska då jag fått så sjukt ont i magen av dom. Men det hade gått upp från 110 till 121 som tur var! Så jag slipper de där tabletterna nu. SKÖNT! 
Gått upp till 62 kg hade jag gjort också. Alltså bara 1 kg sen sista besöket som var för ca 2,5 vecka sen. Men 9 kg sen inskrivningen. Så lite till lär jag väl gå upp men inte för mycket får jag hoppas! ;)
Bebis har fixerat sig nu men en aningens ruckbart huvud sa barnmorskan. Så nu händer det grejjer! MEN bebis har inte växt ngt sen sist... Kan vara för att bebis sjunkit ner och att barnmorskorna inte mäter exakt likadant. MEN jag blir ju såklart orolig ändå :( Så på torsdag så behåller jag min tid i Eskilstuna som jag tänkt boka av för att kolla hur det ser ut. Vill verkligen inte att de ska vara något tokigt med bebis...


Nu börjar små kronornas semifinal mot finnarna! Hejja hejja hejja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar