torsdag 19 januari 2012

besök hos BM.

I morse var jag på besök hos barnmorskan. Det var ett super snabbt besök! Behövde inte ta alla prover då allt har sett så exemplariskt ut hela tiden ;) Så blodtryck, vilket såg bra ut som vanligt, mäta magen (växt 1 cm) och lyssna på bebbens hjärta (142). 








Har dock börjat bli sjuk :( Inte varit sjuk under hela graviditeten så det är så typiskt att det ska hända nu. Har jätte ont i halsen och alldeles seg.. Synd om mig!
Älsk kom hem ikväll och tog hand om mig iaf. Lagade god mat och fixa te mm. Så gullig karl jag har ;)
Imorgon följer jag med till sthlm och stannar ett par dagar. 





JO har ni sett vad jag har lyckats med! Min orkidé blommar igen! SÅ stolt över mina gröna fingrar haha! Ni som känner mig vet att jag annars är sämst på det där med blommor så det här är ett under att jag har klarat av detta! 



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar