lördag 21 januari 2012

ingen bra dag.

usch vilken skitdag detta har varit!
DEPP DEPP DEPP!
Känner mig så otroligt stressad över allt och vill bara gräva ner mig någonstans och försvinna när jag egentligen borde vara glad och förväntansfull. Men idag har varit en dag då jag bara ser hinder och problem och inga lösningar på någonting. Många tårar hur runnit ner för mina kinder under den senaste tiden, undrar när allt ska vända.. Vill ju att de jag älskar ska ha det så bra som de bara går men hur ska man få det möjligt när man inte ser någon utväg för att uppkomma detta? 
När ska det hända något i våra liv som utspeglar sig positivt för oss och vårt barn, vår framtida familj? När? Kommer det komma överhuvud taget?
Många tankar och våta kinder.

Som sagt ingen bra dag idag....


Jag säger godnatt med magkatarr och stress ont, dumma sammandragningar och ond hals. Ja varför inte ha allt på en gång.. Suck..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar