onsdag 11 januari 2012

inte långt kvar!

Har varit dåligt med bloggande igen. Jag vet. Men jag har inte haft någon som helst inspiration över huvudtaget. 


Tänkte iaf börja med att mötet hos barnmorskan gick jätte bra. SF måttet såg bättre ut och jag fick ett extra ultraljud för att se att allt såg bra ut. Så typiskt att jag var själv! Bebis där inne vinka så fint till sin mamma :) 
Så himla skönt att allt såg bra ut så jag kunde släppa mina oros tankar!




Min längtan just nu är sååå otrolig! Jag vill bara att den ska komma nu nu nu! MEN jag börjar nästan bli lite smått nervös över att det faktiskt är så nära! Kan ju faktiskt komma när som! 
Åh vad spännande :)




Annars har jag onda förvärkar då och då. Det har lugnat ner sig nu de senaste kvällarna men de kommer någon gång varje dag. Jag kan inte sitta, stå eller ligga bekvämt. Och att vända sig i sängen är en historia för sig. Usch vad otymplig man är nu! 
Magen har nog växt lite till men jag märker inte riktigt sånt. Men rumpan! De ni. Fy fan! Märkte det igår och fällde en lite tår då jag kom på att min rumpa såg gigantisk ut. Tur att dansskolan börjar snart så man kan gömma den i mjukisbyxor :) 




Har varit i sthlm i ett par dagar. Träffade världens bästa vän Marika och hennes lilla familj. Lika mysigt som vanligt. Men fick tyvärr åka tillbaka till Eskilstuna tidigare än planerat då hyresvärden hörde av sig om att visa vår lägenhet. Så det vara bara åka hem för att städa i ordning. Riktigt skönt nu faktiskt när det är städat och fint :) Om en halvtimme kommer nästa gäng och kollar. Ska försöka få i mig en macka innan dess. 















Jag är i vecka 37 nu (36+1) med 27 dagar kvar. INGENTING alltså! :D 



 Bebis ligger lite tokigt så magen set lite konstig ut tycker jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar