tisdag 24 januari 2012

ont i kroppen.

Jajjamensan! Jag har så fruktansvärt ont i kroppen just nu. Sammandragningar till tusen efter dagens danslektioner. De var regelbundna i typ 1 h. Kom var 10 min. Men efter en varm dusch har de nu försvunnit så ingen bebis i kväll :)


Har börjat packa BB väskan. Den var packad ett tag, men sen har den blivit urpackad och aldrig i packad igen :) Tyckte att det kändes som en smart idé att kanske ha den någorlunda packad iaf...


Jag vill verkligen att bebis ska komma NU. Sjukt vilken längtan jag har just nu! Många tankar går just nu hur det kommer vara när det verkligen är dags. Var kommer jag befinna mig? Var kommer Filip att vara? Kommer vattnet att gå eller kommer värkarna först? Ja många tankar runt hela förlossningen går runt runt i huvudet nu. Kommer vara en sån sjuk upplevelse som ingen kan tala om för mig hur den kommer att vara för ingen vet :) SPÄNNANDE!


Inget kejsarsnitt bara så är jag nöjd tror jag nu iaf. Att vänta dom där 10 veckorna innan jag får röra på mig igen kommer att bokstavligen ta livet av mig. Nej det får räcka med de veckor som gäller för att den ska komma ut den normala vägen :) 


Nu ska jag försöka sova men min onda kropp. AJ vilken träningsverk jag kommer att ha imorgon :) Längtar nästan lite hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar