torsdag 26 januari 2012

veckans slut.

Ja nu är dansveckan slut för min del och ingen bebis än. Så att dansa ut den fungerar uppenbarligen inte! Så imorgon tar jag mig till sthlm till Marika för att springa i trappor och trycka i mig ananas :)
Åker hem sen på kvällen dock för att vi har massa packning och tråkigheter att ta tag i helgen.. 


Jag har sån fruktansvärd träningsvärk ska ni veta! Det ska inte va nog med att man inte kan gå klokt för man är höggravid med enbart några dagar kvar man ska ha träningsvärk i hela underkroppen. Jag går som en vaggande kossa just nu. Det är en syn kan jag tala om ;)


Älsklingen kom hem både igår och ikväll. Så himla skönt att ha han hemma! Jag hatar verkligen att vara i från han. Särskilt nu! HATAR den situationen vi sitter i. hatar hatar hatar!


Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova i tid så jag orkar upp imorgon! 


1 kommentar: