onsdag 18 januari 2012

händer ingenting.

Igår så satte jag och syrran första delen av jazzuppvärmningen. Shit va skönt det var att dansa och röra på sig igen! Och det gick jätte bra fast magen är ganska så mycket i vägen :) Så nu längtar jag till nästa vecka då kursterminen drar igång! Har ganska mycket kvar att planera och koreografera men jag känner mig än så länge lugn.! 


Det blev inge sthlm för mig idag då jag glömt bort att jag har MVC imorgon. Så det blev att stanna hemma. Har sovit jätte dåligt så jag gick upp när F åkt till jobbet vid 6.15 och åt frukost och såg en film innan jag somna på soffan. Dagen har annars varit en riktig degar dag. Inte gjort mycket vettigt alls! Skönt med sånna dagar ibland. Men jag tänkte faktiskt gå ner i källaren och ta upp några lådor och börja packa ner våra saker så det är påbörjat. 

Tänkte att jag skulle lära mig Fs nikon kamera till bebis vill komma ut. Hitta massa gamla bilder på den från vår asien resa! Shit vilken kropp jag hade! Man kan ju undra varför jag klaga ;) Hittar ingen sladd att lägga in bilderna med men så fort jag hittat den så kommer bilderna. Lovar! 

Här är tre andra bilder från den resan




Se ut såhär till sommaren igen?? Jajjamensan det är ett mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar