fredag 13 januari 2012

fredag

ja då var det helg igen!
Sitter i soffan och väntar på att älsk ska kommer hem.
Imorgon ska vi på Loves dop så vi måste iväg och köpa en dop-present i sista sekund så fort han kommer hem. Har ingen aning om vad vi ska köpa men det löser sig. Vill ju att det ska vara något fint och betydelsefullt så det gör det hela lite svårare ;)


Idag har jag haft båda syrrorna på besök! Så himla mysigt! Therese klippte även mitt slitna hår. TACK det behövdes :) Såå skönt att kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna i alla tovor. 

 Gammal söt Bild på oss tre 


Jag har stora problem inför morgondagen att hitta något att ha på sig! Än så länge får jag bara på mig en puderrosa skjorta. Allt annat jag har är liksom svart och det passar inte på ett dop. Har absolut ingen lust att köpa något heller när det är så kort tid kvar! Tänk er 3 VECKOR! Ingenting ju!!! Har ruskigt svårt att förstå men jag är sååå pirrig när jag tänker på det :)


JO jag hittade en sida som säljer min mascara! Det är nämligen så att de har slutat sälja den i Sverige och har den bara på taxfree runt om i världen då jag brukar köpa på mig eller be någon köpa till mig. Men som sagt nu hitta jag en sida så jag passa på att köpa två stycken så jag har inför första tiden med bebben då jag inte kommer ha så mycket tid att springa på stan för att köpa smink :) Eller det kanske jag har... Men nu har jag två stycken och klarar mig ett tag! :D




Nu ska jag fixa i ordning mig innan F kommer och hämtar upp mig! Ha en bra fredagkväll!



1 kommentar:

  1. Kan jag få din sida? Kanske har min mascara där med.
    Puss Älskar dig

    SvaraRadera