torsdag 12 januari 2012

regn.

Har legat i sängen hela morgonen och lyssnat på regnet. Ganska mysigt och rogivande faktiskt. Har haft en jobbig natt. Har inte alls kunnat sova pga förvärkar och att hitta en skön sovställning är nästan omöjligt :) 
Nej nu börjar jag bli lite trött på det här med att vara gravid.
Jag längtar till jag kan ligga på mage igen! Förstå vad skönt efter 9 månaders väntan! Heeelt underbart kommer det att vara. 


Älsklingen kom hem igår vilket är lika mysigt som alltid. Ikväll sover han nog i sthlm och kommer tillbaka på fredagkväll. I helgen ska vi på dop för lilla Love. Så jag måste hitta något fint att ha på mig. Men det problemet tar vi imorgon ;)






Hoppas ni får en mysig dag i regnet! 





Jag längtar verkligen till du där inne bestämmer dig för att komma ut!
Kommer att vara helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar