torsdag 6 september 2012

helg!

Ja nu tar jag helg!
Eller nästan iaf ;) Imorgon kl 10 ska jag ha en privatlektion i vals med ett par som ska gifta sig på lördag. Ska bli jätte mysigt! 

Veckan har flugit iväg kan man lugnt säga. Jag har redan undervisat mina fyra kvällar och nu har jag helg. Var tog tiden vägen?


Jag har haft jätte roliga lektioner den här veckan. Alla mina kurser går igång förutom en så det känns underbart. Men självklart så känns det för dem som inte fått igång sina kurser. 
Jag är jätte glad för att få tillbaka de elever som jag inte hade förra terminen då jag var lite liiiite mammaledig. Och jag är ännu gladare för de eleverna som fortfarande tycker att det är kul att dansa för mig! För ni ska veta hur roligt jag tycker det är att ha de här eleverna. De ger mig så mycket energi och kärlek. Både små som stora. Nybörjare som avancerade. 
Jag ska även försöka orka ta mig i kragen och dansa själv den här terminen för min syster Nat! Hon har nämligen contemporary/modernt och är en riktig hejjare på det där :)


Mila växer och blir mer och mer envis. Pappa F är helt slut när jag kommer hem om kvällarna :) Men jag får se små söta filmer så jag vet att de har det väldigt mysigt och bra när jag är iväg och jobbar.
Tyvärr så har Mila inte fått sin 6 månaders kontroll av läkaren då han avbokat de senaste gångerna pga sjukdom och vårda barn. Och det ska man ju självklart få vara hemma för MEN detta betyder att Mila är snart 7 månader utan läkarkontroll.... Nu tror jag inte att det alls är något fel på min dotter och att hon utvecklas som det ska men det är ju fortfarande skönt att höra och veta från någon annan. 


Tror ni jag får med mig min familj på IKEA imorgon?! :) Man kan ju alltid hoppas!!! hihi


Här är lite bilder från i söndags när vi hälsade på familjen Pettersson/Olofsson








Gullungar! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar