måndag 3 september 2012

ny vecka, nya tag :)

Andra måndagen på terminen och allt känns toppen. Mina kurser har idag varit fulla vilket är jätte kul såklart. Men nu är jag helt slut både i kropp och huvud.

Idag var vi Eskilsparken och lekte lite med Mila. Gungorna är super roligt!

Efter det gick vi till en super mysig affär som hade rea på märken som Lexington mm. SÅ synd att vi inte varit där tidigare då allt var väldigt utplockat nu. 70 % rea är rätt så bra! Bordet vi vill ha hade de även där men det var såklart redan sålt :(



Imorgon är det fullt upp hela långa dagen. Hoppas jag orkar. Just nu är jag så slut att jag är tveksam.... Har lite på schemat som ska pressas in innan jobbet.


Jag älskar min fina familj. Kan inte vara lyckligare! Trodde aldrig att jag skulle känna såhär :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar