onsdag 12 september 2012

onsdag 12/9

Igår, tisdag, var jag och pluttan själva hela dagen och natten då pappa F var i sthlm på Jack White och roade sig :) Det gick super bra och vår dotter skötte sig exemplariskt.
STORT TACK till Nathalie, Alex och Moa som skötte den mesta barnpassningen när jag jobbade på kvällen :) Det vart lite pusslande med timmar hit och dit men det löste sig så bra så bra!
Mila bara ääälskar att vara på dansskolan. Det märks så tydligt då hon är glad hela tiden vi är där och super nöjd när vi kommer hem. Jag tror hon känner samma lugn och kärlek som alla andra som kommer dit och befinner sig där ;)


Här har vi lite kärlek i danssalen mellan Love och Mila. Man kan tydligen göra annat än att dansa i danssalen.... Hur ska detta sluta? ;)





KÄRLEK!







Idag har vi babysimmat. Lika roligt som vanligt. Idag var det bara jag och Milisen då F inte hann följa med men det gick bra utan. Så mysigt och roligt att se hur otroligt roligt hon tycker det är med vatten.

Sen vart det möte

Sen jobb hela kvällen låång. Gick super, var grymt kul MEN....
Jag borde verkligen lära mig att vara still och ta det lugnt! 
DUMMA MIG!
Nu är jag helt sänkt och död igen..
Halsen är tjock och hela jag känns spänd och allt är ömt
Det är synd om mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar