fredag 3 februari 2012

depp och stress.

idag är jag ledig vilket är super skönt. MEN jag har en tendens att stressa upp mig något så otroligt när jag är ledig för då måste allt som jag inte hinner fixa när jag jobbar fixas. 
Det är så mycket som ska fixas innan flytt och bebis ankomst men jag vet inte var jag ska börja att jag blir alldeles deppig. Sitter och grinar och tycker väldigt synd om mig själv just nu. 
Jag är tjock, trött och otymplig, kan inte bära ngt eller röra mig som en normal människa. 
Nej nu ska jag fortsätta gråta lite för allt som inte vill gå vägen i mitt liv. 






Och ja jag vet att jag snart ska få barn och borde vara världens lyckligaste! Men jag är inte det just nu utan nu är jag bara nere och depp och tänker vara det en stund till innan jag kan bli glad igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar