söndag 5 februari 2012

många som frågar.

Nu när det enbart är 1 dag till BF så är det många som hör av sig och frågar hur jag mår och om någonting händer :) Jag lovar att jag kommer att säga till när det väl händer ngt! Va så säker! Jag har fortfarande massor av starka sammandragningar och förvärkar men de kommer bara då och då. Men som sagt jag säger till när det händer ngt mer! LOVAR :D Tror mig ingen vill att det ska hända ngt mer än jag! Kanske F då ;)
Jag uppskattar verkligen att ni hör av er och undrar! Jag blir verkligen varm i hjärtat när jag tänker på hur många som bryr sig men som sagt jag kommer inte att glömma bort er! 
Jag skriver här eller på fejjan eller om ni har tur så ringer jag eller skickar sms!




Som sagt imorgon är det BF! SPÄNNANDE! Blir det nån bebis snart tror ni? Och vad blir det för sort? SPÄNNANDE var ordet!




Nu ska jag laga lite mat! Skriver mer senare ikväll och lägger in en bild på kulan ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar