måndag 6 februari 2012

trött o ont.

Idag har vi hunnit med massor av viktiga saker så som att prata med banken, tvätta mm. Inte långt kvar till inflyttning och jag längtar sååå himla mycket!




Annars har jag sån fruktansvärd molande mensvärk hela tiden i magen. Och förvärkarna kommer då och då och allt känns jobbigt. Har inte kunnat dansa i dag då sammandragningarna har sagt ifrån så fort jag rört på mig. Tur att jag haft en sån underbar assistent som Moa idag! Hade inte gått annars! Och Bella då som lär ut en av mina koreografier till On Stagen så jag kunde åka hem och dö i soffan där jag legat nästan hela dagen med bästa F vid min sida. Känns otroligt skönt att ha han hemma när jag har så ont och inte vet om ngt händer.




Det känns att det börjar närma sig nu! Så snälla kom igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar