torsdag 9 februari 2012

Har sovit lite

Har nu fått sova lite grann.
Citadonen drogade ner mig bra mellan värkarna ich stackars Filips hand är mos efter den här morgonen.
Så glad att jag har han även om han inte kan göra så mycket mot min smärta så gör han mer än vad han tror!
Värkarna är ruskigt starka nu så i med lite mat i magen och sen dra ner för att få smärtlindring av något slag!!

För att göra allt lite roligare så citerar vi väldigt mycket från Benjamin och Filippa väntar barn. Har ni inte sett detta så in på youtube med er!! Såå sjukt roligt!!

Im pregnant.
Im à pregnant woman.

Haha gå in och kolla så fattar ni!


Nej nu har jag haft två värkar när jag skrivit detta och jag orkar inte mer så vi åker in efter fått i oss mat!

Håll tummarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar