lördag 4 februari 2012

närma sig.

Dagens status:

i morse vakna jag av världens mensvärk, eller så kallade förvärkar ca kl 8. De höll i sig ett tag men lyckades somna om. Sen har det hållit på så nästan hela dagen. Men inget mer än det. Så jag är besviken.
Mer än så behöver jag nog inte säga. 


Har haft en mysig dag med F, pappa, Nat och Alex från frukost till middag! Toppen dag verkligen!!
Var och kollade efter en skötväska idag utan något fynd. Varför ska alla vara så fula och dyra för? Förstår verkligen inte det! Och den jag vill ha är SNYGG men dyr... Så jaa, det blir nog ingen skötväska utan att hitta en vanlig väska som vi får använda som skötväska. Men det är lättare sagt än gjort kan jag tala om.

Mys frukost!

Imorgon väntar en ny dag och jag ska uppdatera er här om ngt händer. Men som det ser ut nu så är jag nog en elefant så det kommer ingen bebis på lååång tid.






1 kommentar:

  1. Kolla på Stadium där köpte jag min! det är inte en riktigt skötväska men är duglig nog för det, med axelrem och allt men lite dåligt utbud på färger bara. kram Anna S

    http://www.stadium.se/mode/juniorklader-122-164/accessoarer/120142/revolution-one-strap-bike-bag

    SvaraRadera