onsdag 1 februari 2012

sammandragningar.

Sammandragningarnas-dag är det idag. Ska bli ruskigt intressant hur det ska gå att dansa ragga idag! Magen är stenhård mest hela tiden. Det får lösa sig helt enkelt ;)




I morse var vi hos BM. Gått upp till 66 kilo. Så 13 kilo upp som ska ner snabbt som tusan kan jag tala om! Hjärtljuden låg på 140 och jag följer min lilla kurva. 




Har en tid den 9de, men den hoppas jag att jag slipper och att bebis vill komma ut innan det ;) Men sån tur lär jag säkert inte ha!




Haft en fruktansvärd natt. Vaknat av att jag vänt mig i sängen att det gjort så ont i fogarna att tårarna spruta. FY FAN säger jag bara. BM tyckte jag skulle sluta dansa nu... men det går ju inte riktigt.. och det vill jag inte heller! Att dansa mår jag bra av och har inte ont NÄR jag dansar. Bara när jag ligger ner... 




Nej nu ska jag koreografera och fixa det sista inför kvällen! Skönt att börja kl 19 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar