måndag 24 oktober 2011

bajsnatt.

Ja jag har säkert ingen anledning att klaga just nu för det kommer säkert bli värre. Men fy FAN vad jag sover dåligt om nätterna! På rygg kan jag inte sova (som jag vill) för då trycker det på ett sånt obehagligt sätt så att jag vaknar av mig själv om jag hamnar i den positionen, ligger jag på sidan så får jag så fruktansvärt ont i fogarna, även om jag har min underbara gravidkudde och att sova på mage finns inte längre på världskartan. Så ja.. Hur ska jag kunna sova när ingen ställning vill fungera? SUCK! I natt har jag tydligen stört F ganska mycket (förlåt älskling) då jag vridit och vänt på mig och igår så var det F som väckte mig hela tiden med en knuff då jag gnytt i sömnen eller rullat över på hans sida så mycket att han håller på att ramla ur. Så, så ser det ut nu förtiden. Jag sover BAJS dåligt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar