tisdag 25 oktober 2011

tisdagar.

Tisdagar är bland dom roligaste dagarna på dansskolan. Haft en riktig pissdag som ni redan vet om men så kommer man till dansskolan och allt bara släpper. Så sköönt! Sista lektionen på tisdagar är min ragga F4 och jag bara älskar den gruppen! Såå rolig att ha! Ger mig så mycket energi och glädje för att låta klyschig hehe
Imorgon kanske jag är med i SmeJournalen, ska bli spännande att se vad de valt för ful bild till reportaget :) men det ska bli kul att vara med ändå!


Nu sitter jag bara och väntar på att min lön ska komma in på mitt konto så jag kan snabbt som tusan beställa vagnen från Pramworld innan den tar slut! Finns bara en kvar står det så jag är så himla orolig att jag inte ska hinna beställa den innan den tar slut! Vi ska beställa den med denim tyg som var special edition förra året/omgången och den är nämligen på rea så jag vill verkligen ha den! Håll alla tummar och tår att jag hinner beställa den innan den sista tar slut för min tur är inte på topp som ni redan vet ;)






Håll tummarna!!!

1 kommentar:

  1. Hej! hur går de med magen? det är inte tungt att dansa med den? :)
    Jag hade en konstig dröm inatt om dina föräldrars hus och började fundera på hur deras planlösning ser ut. Jag och min pojkvän har nämligen ritat ett hus som utgår från ett av husen från Eksjöhus. När jag fick den här drömmen kom jag helt plötsligt på att: det är ju Nellmers hus! och det kom jag på först nu! typ två år efter att vi såg ritningen första gången! att jag inte har kommit på det tidigare är bra konstigt haha husbygget är inte just nu aktuellt men kommer dina föräldrar ihåg vad deras hus hette när de byggde det? förutom Eksjöhus? kramar Anna S annaswed@hotmail.com 0703802786

    SvaraRadera