fredag 28 oktober 2011

födelsedag!

Min födelsedag blev helt perfekt!

vaknade brevid min bästa och fick frukost innan han skyndade sig iväg till sthlm för att jobba. Sen kunde jag inte riktigt somna om men jag låg kvar i sängen och kollade en film innan telefonen började ringa :) Och telefonen var varm från klockan 9-16 kan jag tala om :) Så roligt och verkligen uppskattat! 

Syster N kom förbi under lunchen och bjöd mig på vofflor. MUMS! Hon hade tagit med sig ett litet ljus som jag kunde blåsa ut haha hon e söt hon!



 Fick även blombud av familjen Funck! Jätte vacker bukett och precis mina färger :)



 Jag kom iväg till jobbet tillslut och hade en toppen kväll på dansskolan. Sista avancerade jazzen så blev det väldigt fnittrigt men det gör inget när läraren fyller år ;) och en super fin sång fick jag tillomed. Love you guys! 


Sen till det bästa på hela dagen! När jag jobbat färdigt på dansskolan så hämtade Alex mig och Nathalie. Filip ringde och sa att vi skulle köpa med oss chips till kvällen så vi åkte förbi statoil på vägen hem. Åkte in på parkeringen "bakvägen" men jag tänkte inte mer på det. Kommer hem och får en puss av F och säger att jag ska gå in och koppla av i vardagsrummet medan de andra dukar och fixar det sista med maten. Jag tar av mig och går in. Och vem sitter i min soffa???? JO PAPPA OCH THERESE! Jag blev så chockad att jag skrek och sprattla som en trasdocka eller ngt haha Tårarna spruta och jag kunde inte göra annat än skratta! :D 
Jag fick en underbar middag med nästan hela familj, mamma kunde tyvärr inte komma och hon fattades men hon fanns med i våra hjärtan :) och att få ha alla på min födelsedag, sitta och äta mat tillsammans, skratta så tårarna spröt var helt underbart! Så lycklig!
Mamma hade skickat med en super god chokladtårta som jag tyvärr inte tog kort på innan vi börja skära i den men men. 



Snygg tårtspade va? Man tager vad man haver ;)

Här är lite vad jag fick igår kväll :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar