torsdag 20 oktober 2011

härlig dag.

Ja en helt perfekt och härlig dag.
Inte mycket mer man kan önska sig av den här dagen. 
Utan helt perfekt :)



Nästa vecka kommer en artikel i SmeJournalen om mig! Super kul! De kom en reporter och tog kort under min jazz lektion idag. Kommer säkert inte bli nöjd med bilden de väljer men kul att får vara med ändå :)



Varit vid sjukgymnasten idag också fått det bekräftat att det är foglossning jag har. Men det är inte farlig för mig eller barnet om jag fortsätter röra på mig utan bara att de gör jävligt ont. Ska ta de lite försiktigt bara! Annars är de bara bra att jag fortsätter att dansa i den mån jag kan. Fick erbjudande om bassängträning men de tackade jag nej till just nu men att jag kanske vill gå senare när dansen har slutat. 
Jonna en av mina duktiga assistenter :) snygg som få! ;)
Och snygg-syrran såklart!


Jag och en av mina assistenter Moa :)
Bilderna är tagna av Martin Fehne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar