tisdag 11 oktober 2011

vecka 24





Inte super roliga bilder jag vet men jag är super trött så ni får nöja er med de här för stunden. Jag äger tyvärr ingen fungerande kamera så bilderna kommer från iphonen och camen och då blir det inte de bästa bilderna. Vi måste införskaffa oss en bra kamera innan bebben kommer. 

Vi har förresten kommit fram ett kill-namn som vi överens om! Men det håller jag hemligt en stund till :)
Tjej-namn har jag ett sedan länge som jag verkligen älskar. Så där måste bara F övertalas. Sen ska man kanske ha några namn på lager ifa namnet inte alls passar på den som kommer ut. Men killnamnet känns riktigt bra just nu! :)

I slutet av månaden ska vi beställa barnvagnen! Längtar verkligen! :)

Haft ont idag så hoppas att den här natten blir bättre med lite mer sömn än i nättras.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar