måndag 31 oktober 2011

tjock.

Ja, nu börjar jag känna mig tjock. Har inte känt det innan men nu börjar det. Och ja jag vet att jag är gravid! Men att känna sig tjock är aldrig roligt. Och ja jag vet att jag inte gått upp alls mycket för att vara så långt gången som jag är men ändå! 




Det bästa är att det inte är så långt kvar :) När jag säger februari så känns det som en evighet, men när jag börjar räkna veckor så är det ingenting kvar! Kommer att gå så himla snabbt och jag längtar verkligen efter larven där inne nu. Som den bökar där inne så känner jag bara mer och mer samhörighet för varje dag som går. <3




I morgon ska jag gå på den andra visningen på lägenheten vi tittade på igår. Både jag och Filip är lite småförälskade och vill verkligen ha den. Den skulle verkligen vara perfekt för oss. Lånelöftet finns så efter i morgon kommer budgivningen sättas igång. Nackdelen är att det var riktigt många som tittade på den igår så jag ska dit imorgon och kika om det är lika många imorgon då med. Hoppas inte. Vill verkligen bo där! Den är inte för dyr heller så håll tummarna att den inte kommer att gå upp allt för mycket :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar