måndag 3 oktober 2011

tittar.

Ligger och bara tittar på min skatt som gömmer sig där inne i magen. Den buffar runt och rör på sig så hela magen får konstiga former. Hur mysigt som helst! Så fort jag börjar filma blir den dock stilla hehe Så jag får uppleva den här häftiga upplevelsen själv istället. 






idag gick jag äntligen in i vecka 23. Vecka 22 var en låång vecka! 
Jag mår bra. Foglossningen känner jag inte av så mycket, men nu tänker jag mer på vad jag gör. Så jag får ta och göra det resterande av terminen. Kommer bli svårt att inte få göra allt skojsigt men så är det. Bättre att jag håller. Ska skriva ut papper i dag som jag ska skicka in till försäkringskassan då de brukar ta lite tid på sig. 




Några timmar igår kväll fick jag med älsklingen iaf innan han försvann igen i två dagar. Det är tufft att vara ifrån varandra, inget att sticka under stolen med. Det går men är absolut inte kul!






Maria och Martin fick sin efterlängtade lilla son igår morse! Så underbart. Han kom lite tidigt men allt har gått bra så nu väntar jag bara att de ska få komma hem och är tillräckligt pigga för att man ska få träffa dom :) Grattis igen mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar