tisdag 18 oktober 2011

helgen med familjen

inlägg som aldrig blev publicerat


Ja nu har hela långa helgen gått med att få ha sina underbara föräldrar här. Just därför det inte blivit så mycket bloggandes. Mamma har fått sina fibobehandlingar i sthlm och är på väg till sin sista nu innan de ska ta båten hem till ön. Hon är helt blåslagen men hon verkar pigg och glad ändå.

I fredags var jag Filip Ma och Pa hemma hos familjen Fehne och hade idolmys med dem. Jätte mysigt. Sen på lördagen bar det av mot Ikea i Västerås. Jag tror vi aldrig har varit på Ikea förut och gjort av med så lite pengar som 89 kr! :) Sen åkte vi hem för att se hockey och käka pizza. Gott gott. Lördagkvällen var annars super lugn vilket var skönt. 


Söndagen var jag på dansskolan från 14.30-20.30 för Whatz Up träning och sen föreställningsmöte. MEN tror ni inte att när jag ska åka hem efter mötet att min svarta skinnjacka är borta? JO! Någon har alltså gått in i personalköket och tagit min jacka! Så jäkla förbannad var jag och är ännu när jag tänker på det! Men polisanmält är det och jag har anmält det till försäkringsbolaget. Sånna idioter det finns som inte kan skilja på mitt och ditt. SUCK! 






Har gått in i vecka 25 nu :)








Här har ni mig utanför IKEA i Västerås i lördags. Magen i vädret och skinnjackan jag inte längre äger :( snyft..



Annars mår jag bra. Har ont i ena ljumsken bara. Känns som en blandning av en sträckning och foglossning. Ska till sjukgymnasten på torsdag så får se vad hon säger då. Gör fruktansvärt ont dock. Tog mig 20 min att gå till dansskolan i regnet idag, de va inte skoj! Att gå är det som är jobbigast och gör ondast faktiskt. Är nog för att jag tänker mer på vad jag gör när jag dansar. F tyckte inte att jag var så sexig när jag dansade ragga idag med magen, förstår inte alls varför ;) haha
Jag har en riktigt karateunge inne i min mage iaf. Vill aldrig vara stilla numer. Men det är bara super mysigt. Svårt att somna ibland bara men som sagt super mysigt :) Nat fick sig några riktiga sparkar och boxar igår. Så en livlig lite krabat är vad vi har och vänta oss :)

1 kommentar:

  1. haha snygg bild syrran! ser ut som du är aspackad eller full av droger ;) haha

    SvaraRadera