onsdag 16 november 2011

Allt börjar falla på plats.

All planering visar sig vara till nytta!
Alla koreografier hittills jag haft i veckan är i stort sätt färdiga. Vissa har jag inte satt placeringar på men dansstegen är satta. Privatlektioner bokas in för fullt inför SM som är nästa helg och jag känner på mig att det kommer bli en riktigt grym tävling vi kommer att hålla i här i sporthallen i Eskilstuna! :)



Imorgon ska jag och F på ett ytterligare ultraljud då vi inte vart så nöjda efter vårt rutin UL. Var inne och klara efter mindre än 10 min sist liksom.. Så ibland är det tur att små fåglar viskar i chefen för förlossningens öra så hon ringer upp och fixar ett nytt till oss :) Vill verkligen att allt ska se bra ut imorgon! Man kan inte låta bli att bli lite nervös. Vill att vår larv ska må bra där inne och växa som den ska. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar