fredag 11 november 2011

lägenhet + magkatarr

Nu är lägenheten köpt, eller rättare sagt är papperna påskrivna! Känns riktigt skönt och vi längtar verkligen tills vi får flytta in. Inflyttning kommer att ske senast den 15/2. Så vi får se om larven vill ploppa ut innan eller om h*n stannar kvar när inne under inflyttningen. Lite dålig tajming men men! 


Men all denna stress har gjort att min magkatarr har kommit tillbaka. Ni som inte vet har jag haft problem med stressmage/magkatarr sedan jag var liten. När jag gick i 3an på gymnasiet var det så illa att läkarn avrådde mig från att någonsin dansa mer. Ett råd jag inte tog då jag hellre hade ont. 
Och nu märks det att det är liite mycket att tänka på. Då börjar magen säga ifrån direkt med att jag får ont i mellangärdet, svårt att andas och har knappt någon aptit. 
Har knappt sovit något de senaste nätterna och det känns i hela huvudet. 
Men det är fredag idag och sen är det helg! SKÖNT! Måste jobba lite på söndag dock.. Massor att göra inför Make Up Store eventet nästa helg... Usch nu fick jag bara mer ont i magen!




Ska se ett avsnitt The Walking Dead innan jag ska korra de sista 8orna till raggan ikväll!






Jag vill bara säga TACK till alla som hjälper oss! Ni vet vilka ni är och jag och F är så otroligt tacksamma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar