måndag 14 november 2011

planering på högsta nivå!

Japp det är mycket planering just nu så man ska få ihop allt med tid och ekonomiskt.
Men det löser sig! :)

Känns som jag har koll på det mesta och håller jag mig till planen så kommer allt bli jätte bra :)
Det som är lite jobbigt och frustrerande är att jag inte fått något svar av Försäkringskassan om min graviditetspenning. Så det är lite jobbigt då jag sökt om att den ska börja om en månad. Men den trevliga tjejen på FK sa att jag skulle ha is i magen en vecka till så det kommer jag ha bara för att hon lät så snäll :)



Det både jag och Filip önskar oss i julklapp är presentkort eller pengar till inredning till den nya lägenheten! Ingenting annat. Vi har så mycket annat vi måste lägga våra pengar på under den närmaste tiden då vi köpt lägenhet och vagn mm och att jag ska vara liiite mamma ledig (2 veckor hihi) gör att vi önskar oss sånt vi inte har råd med i julklapp :) 
Så nu vet ni det! :)


Längtar så efter att få flytta! :) Kommer att bli såå bra! :)



Therese la in lite ljusa slingor i mitt hår igår för att fräscha till det lite och det blev super duper bra :)
Bjuder på en osminkad bild :)





Ja ni nu är det vecka 29! herre gud va tiden går fort! Jag läste någonstans att jag nu räknas som höggravid! Oh my! Och larven rör sig så mycket att igår hade den värsta showen för Filip så vi var tvungen att ropa in Therese och Mamma också. :) Hur häftigt som helst!




Nu ska jag återgå till min planering :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar