måndag 7 november 2011

Gotland.

Dåligt bloggande från mig de senaste dagarna. Jag och F har befunnit oss på världen bästa ö Gotland. Så skönt att komma hem till nära och kära. Alltid lika jobbigt att åka därifrån. Tur att de inte är så många veckor kvar till jul!


Det har hänt ganska mycket när vi har varit borta. Budat på en lägenhet som vi fått! Vilket vi blev såå glada över då vi fick den för ett super pris och den är super fin! Men glädjen över den försvann ganska snabbt. Nu verkar allt lösa sig iaf! Vilket vi båda är så tacksamma och glada för! Vårt barn kanske inte kommer att få den sämsta uppväxten och de sämsta förutsättningarna ändå. Det kommer bli skit bra! Även om vi kommer att få slita, så vem får inte göra det? NU när vi kommer att ha en gästrum hoppas jag att alla nära och kära kommer och hälsar på vår lilla familj allt oftare :) Imorgon skriver vi kontrakt och ska försöka få komma in så snabbt som möjligt då det egentligen är inflyttning i slutet av februari.. Men de löser sig!


Jag själv mår inte så bra psykiskt faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Mycket press och negativitet från alla håll och kanter som gör att jag bryter ihop mer oftare. Försöker göra allt för att hålla allt uppe men ibland är det ruskigt svårt att hålla uppe fasaden. Kroppen och larven mår bra iaf! Larven har hittat mina revben vilket inte alls är så skönt men än så länge gör det iaf inte ont bara obehagligt :) 



Vecka 28 var det idag ja. Oj oj! Tiden bara springer iväg :)


1 kommentar:

  1. Jag är sååå otroligt glad för eran skull och självklart kommer vi komma så mycket vi kan och har råd till. Hjälp med flytten kommer vi självklart att vara med på. Oj vad roligt det ska bli med en egen lägenhet.Nu får ni önska er presentkort på Ikea bla. i julklapp. En stor Lycka till kram från mig och pappa

    SvaraRadera