måndag 28 november 2011

vecka 31!

Tiden flyger förbi! vecka 31! Herrgud snart är lillplutten ute! 









Jag mår fortfarande bra, vilket är super skönt. Börjar bli lite tröttare än innan. Men vet inte om det beror på att jag måste börja proppa i mig järntabletter eller om det är pga att det är liiite mycket på jobbet just nu. Men det är inte många dagar kvar nu tills föreställning och jag känner mig super lugn med alla mina nummer! Men det är andra som jag blir mer stressad över när elever kommer och säger att de inte är färdiga med andra lärares nummer. Men det är inte mitt problem :) Har lite svårt att försöka lösa allt ändå hehe allt kommer att bli super bra, det vet jag! 


Bebis rör på sig för fullt där inne. Kan knappt vila armarna på magen utan att den börja sparka bort dem ;) superduper mysigt! Inte alls många veckor kvar nu och jag längtar verkligen!


Kollade på lite förlossningsfilmer igår... Skulle inte ha gjort det.. Blev nästan lite förskräckt.. Nej sätta upp mål under förlossningen och kämpa järnet ska vara min inställning! 


Ikväll är jag själv. Imorgon kväll kommer F hem för att gå på föräldrautbildningen på onsdag förmiddag. Sen försvinner han nog lika snabbt igen.. Men inte långt kvar att stå ut nu! Den här veckan kvar! Sen kan jag följa med till sthlm och hänga så vi slipper vara ifrån varandra så mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar