måndag 7 november 2011

gravid.

Ja nu ni känner jag mig väldigt pregnant ska ni veta! Tjock och trött :)




Efter att ha haft några dagar där min psyke har fått tagit stryk med många tårar pga av allt från himmel till jord så behövdes det en kväll på dansskolan. Underbara arbetskamrater och elever som alltid gör mig på bra humör! I danssalen hör jag hemma och där kommer jag att dö :) Jag är så lyckligt lottad att jag får hålla på med det jag älskar och leva på det. Mycket får man offra och mycket är inte som ett "vanligt" jobb men just nu känner jag att ingenting annat vill jag hålla på med så då får det vara värt det :) Sen att jag trivs så otroligt bra på Lets Move är ju bara som en dröm. Så bra som jag trivs tror jag inte många gör!




Inte många veckor kvar nu till avslutningen! OJ OJ! Tur att jag har nästan allt planerat och klart. För jag blir inte piggare om dagarna om man säger så :) Och inte smalare eller smidigare heller för den delen haha





  • I helgen kommer ma och pa! Och Therese också hoppas jag på!
  • Make Up Stores 15 års jubileum event på Brasseriet
  • Street SM
  • Avslutning
  • Helg här hemma
  • Åker vi hem till Gotland som det ser ut nu! 
  • Julafton
  • Nyår
  • 13 dag jul (långhelg)
  • Ledig
  • Ledig
  • Kursstart
  • BABYTIME!
Förstår ni att det är INGENTING kvar tills larven kommer!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar