tisdag 8 november 2011

feber.

Idag har det inte hänt mycket kan jag tala om. Vaknade, kollade lite på datorn, somnade om, vaknade, åt frukost, somna igen. Då börja jag misstänka att ngt var fel när jag somna hela tiden. Tog tempen och såklart var det feber som spökade med den förkylningen jag dratt på mig i helgen på ön. 
Så jag löste några av mina lektioner med vikarier så jag kunde fortsätta att sova på soffan. Men sen var det dags att dra sig till dansskolan för att hålla i två lektioner iaf. Men de gjorde ingenting för jag fick energi av att vara där. NU är jag däremot helt slut :) 
Ska stoppa i mig en alvedon till så jag kan vara piggare imorgon. Då har jag nämligen massor av koreografi att lära ut! Ska bli skoj! :)




Måste smita ifrån ett litet tag dock ifrån nån av min lektion imorgon då vi ska skriva på kontraktet för VÅR lägenhet. Jag längtar bara just nu till bläcket är på pappret så jag vet att allt är klart! Vi får dock vänta lite med att flytta in då inflyttningen (som det ser ut nu) är sista februari. Men vi ska försöka komma in tidigare! Men går det inte så går det inte. Men de hade varit riktigt skönt innan lillen ploppar ut (ja de kommer säga plopp och inte alls göra ont hihi). 




Längtar efter min älskade F och längtar ännu mer efter dig där inne! 
Älskar er båda så otroligt mycket! Min lilla familj :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar