måndag 21 november 2011

slut.

Ja nu är vi inne i vecka 30! Tiden går så fort!!!
Jag är väldigt trött i huvudet just nu så att koreografera går lite si sådär måste jag erkänna. Men det är inte mycket kvar jag ska koreografera så det är bara att ta sig i kragen och rycka upp sig! :)

Jag vet inte om jag talade om att jag blev beviljad graviditetspenning av Fkassan. Så himla skönt. Så den 8 december-26 januari är jag helt ledig! Såå himla skönt!! 

Sen är schemat för nästa termin nästan klart nu och det känns helt okej! Jag hoppas allt ska gå med en liten bebis samtidigt bara.. Lite orolig är jag allt.. Vill inte göra ett dåligt jobb eller svika mina elever! Men det är ju egentligen därför jag är där och inte kommer att vara mammaledig. Men men de blir nog toppen bra tror jag! :) 

Så här kommer det nog se ut för mig nästa termin :) Bebis på magen istället för i magen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar