måndag 7 november 2011

GLÖMDE!

jag vet inte om jag har skrivit om min mamma och pappa!


TACK så jätte mycket för hjälpen mamma för de 5 ikea kassarna med tvätt du hjälpte mig att tvätta när jag kom hem!
Allt luktar så gott och det är så skönt att slippa tänka på det nu i all stress! Älskar dig!


TACK så jätte mycket pappa för hjälpen med däcken. Jag vet i och för sig inte hur mycket du behövde hjälpa till med eftersom jag var inne och gravid :) MEN tack så mycket! Älskar dig!


OCH tack för all peppning och alla positiva tankar som ni ger mig när det ibland ser ut att vara så mörkt som i graven. Ni gör allt för mig och mina systrar. Ni stöttar oss i allt och jag vill bli en precis lika bra förälder som ni har varit åt oss! Ni är bäst! ÄLSKAR ER!!!! Saknar er redan! Men det är inte många veckor kvar tills jag/vi kommer hem till ön igen. Sen får jag ju träffa er redan i helgen vilket känns underbart! :)







Än en gång JAG ÄLSKAR ER!

1 kommentar:

  1. Tack älskade söta dotter!
    Blir så glad att du känner så men självklart kommer du bli en toppen mamma.
    Jag vill bara mina döttrar väl och peppa ska man göra när allt känns skit.
    Allt kommer att lösa sig brukar både pappa och jag säga. Syns till helgen. Puss <3

    SvaraRadera