onsdag 28 september 2011

bättre.

Så glad och stolt över mig själv som tog mig iväg till dansskolan idag när jag mådde som jag gjorde innan. Efter nån timme mådde jag genast bättre. Så hela kvällen blev lyckad! :)


Jag börjar se riktigt tjock ut nu i spegeln haha. Ser fruktansvärt roligt ut när jag gör vissa rörelser ;) 
Men jag tackar, vem det än är som bestämmer, för varje dag som jag kan dansa och röra på mig utan större problem! Snart har halva terminen gått och allt känns faktiskt förvånansvärt bra. Så TACK!




Imorgon ska jag till MVC på kontroll. Antar att de ska göra de "vanliga" tester som urinprov, blodprov, blodtryck mm. Sen ska det bli väldigt intressant hur mycket jag gått upp i vikt. Känns som ingenting men när jag kollar mig i spegeln så måste magen (och brösten) väga lite iaf ;) Vi ska även få höra på hjärtljuden. Ska försöka komma ihåg hur det ligger så jag kan få ännu en sak bekräftat att de är en liten kille där inne hehe. Allt annat tyder tydligen på det just nu enligt lite roliga tester jag gjort hehe Men vi får se, vi får se :)




Mobilen är iaf nu inskickad så jag hoppas hoppas hoppas att den kommer tillbaka till mig på fredag! Känns tomt att inte ha en telefon. Särskilt när man har typ hela sitt liv i telefonen. Men de är nyttigt att vara utan ett tag, jag intalar mig själv det iaf ;)


Jag på pappas båt i början av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar