fredag 23 september 2011

hjälp!

Jag behöver hjälp vilka kurser jag ska undervisa nästa termin!
Vilka ska jag välja att ha och vilka ska jag ha vikarier på nästa termin?
Jag kommer nämligen inte kunna ha alla (TYVÄRR) när plutten kommer. Måste faktiskt vara lite mammaledig :)
Men har suttit nu hela förmiddagen och tänk vilka jag ska ha och det enda jag kommer fram till är att jag vill ha alla hehe Men de går inte! Så från ca 24 kurser ska ner till ca 10. Så jag behöver er hjälp. Jag vet att ni är några elever som tittar in här då och då så nu får ni hjälpa mig. 


Vilka ska kurser jag ska undervisa nästa termin?!


Skicka en kommentar här, maila på FB eller säg det till mig på dansskolan :D


Tack på förhand! :)




Kram kram!

1 kommentar:

  1. Vilma :)


    jag tycker att du borde ha kvar typ avancerade och medelgrupperna! i iallafall jazzen!
    vet inte exakt hur många det är men iallafall one stagen och jazzen!! :)

    kram på dig

    SvaraRadera