måndag 19 september 2011

Stressad.

Ja nu börjar stressen krypa sig på en. Ny höstföreställning ska det koreograferas och fixas till och just nu känner jag mig nog mer stressad än vad jag behöver. Men när man har varit med i så många år så vet man vad som ska göras och vad som krävs och man vill ju göra ett sånt bra jobb som möjligt. Då blir man tyvärr som jag är nu, stressad. 
Det räcker inte med bara det utan man ska känna sig stressad över att vi behöver flytta, köpa ett antal saker, planera hur ekonomin ska gå ihop när larven kommer och ett X antal saker till.
Jag vill bara att allt ska vara planerat och klart så snabbt det bara går!




Så här såg jag ut i lördags när jag blev bortrövad till en helkväll med Nathalie och Towe. En riktigt lyckad kväll! Tack tjejer det behövde jag! Massa kärlek till er!




Det jag har kommit på nu är att jag verkligen INTE kan ha alla mina kläder länge.
 Se på den här klänningen bara haha


1 kommentar:

  1. Du är ju såååå snygg!!!!!!
    Värsta snygga morsan ;)
    Puss på dig <3

    SvaraRadera