onsdag 28 september 2011

vad hände?

Vaknade på ett toppen humör faktiskt efter en jobbig natt. Det är nämligen så att jag alltid sover på rygg och ni som inte vet det så ska man inte göra det när man är gravid då ett tryck på någon nerv eller liknande gör så att syret till livmodern och mitt eget hjärta blir sämre. Lite läskigt låter det men kroppen reagerar på det här och gör så att du vaknar. Så jag vaknar ganska många gånger per natt med en obehaglig känsla. Men det är ju bara tur egentligen! Så ligger det till iaf.


Klev upp och fick i mig frukost och fixade i ordning mig för att sticka iväg och skicka in min älskade telefon. Sagt och gjort. Filip följde med då han hade lunch samtidigt. Men när vi stod där i kön så hände något konstigt. Jag började må så fruktansvärt dåligt. Benen ville bara vika sig och jag ville nästan helst springa till en toalett och spy. Men jag bet ihop och vi drog oss hemåt. Nu ligger jag i sängen och försöker koreografera samtidigt som jag mår såhär. Börjar om ca 1 timme och mår SKIT. Får se hur detta går. Suck för att må bajs...


Så frågan är vad hände? Jag som mådde så bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar