fredag 9 september 2011

PHU!

Nu är jag äntligen klar med mixen till uppvisningen imorgon. Lite klurigt när man inte mixat och klippt i garageband förut men tillslut fick jag kläm på det och då var de busenkelt ;)

Ikväll fick jag lite ont i magen för första gången. Hugger "nere" i magen. Tror jag måste ta det lite lugnare på ragga lektionerna faktiskt. Men shit va kul det var idag på medeln! Så det går ju inte att ta det lugnt! Men men får se hur det känns med ett par dagars vila. Har blivit super snorig nu ikväll och ont i alla leder. Min tur att bli sjuk kanske? 
Vill inte..... 


Älsk ligger och sover sen länge. Så nu när jag jobbat färdigt ska jag krypa ner till honom så jag orkar med morgondagen! Dagen börjar med privatlektion 12-14 med bästa gruppen WHATZ UP!





Jaa helt normala tjejer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar