fredag 30 september 2011

underbar natt.

Åh jag har verkligen sovit som en prinsessa i natt. Helt underbart. Älsklingen har tydligen knuffat mig till rätt position, alltså sidan, ett flertal ggr. Och de har verkligen hjälpt! Han kanske inte sovit så toppen bra då han haft koll på mig hela natten verkar det som, men jag uppskattar det verkligen. För nu känner jag mig så utvilad! Efter ett möte han hade i morse är han nu på väg till sthlm igen där han kommer att vara hela helgen spenderandes med sin pappa och hans golf/gubbkompisar. Så det blir golf hela helgen för F, så de blir kul för han!




Idag står städning på schemat. Ikväll kommer några danstjejer hit för att pigga upp mig med lite tacosmys:) och sen kommer syster Therese! Imorgon är det även tävling här i Eskilstuna. En regionstävling denna gång så den kommer nog gå snabbt.




Nej se ett Gossip girl avsnitt innan man ska ta tag i sitt liv kanske?




Min Telefon ska komma idag! HOPPAS! 
Så ingen kan nå mig än. Men säger till så fort jag fått den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar