torsdag 29 september 2011

MVC

I morse var vi på mvc på koll. Allt såg toppen bra ut från blodtryck till järnvärde. Fick även lyssna på hjärtat vilket var super mysigt :) Jag fick redan på att min moderkaka ligger i framvägg och kan göra att jag inte känner sparkarna lika väl. Men det känner jag inte av alls då den lilla krabaten där inne rör på sig för fullt! 








Det jobbigaste som har hänt är att under natten tror jag att jag fått foglossning!!!! NEJ NEJ NEJ!
Kan det vara för jag skrev igår att jag mådde så bra kanske...? hm....
Det gör svin ont i blygbenet och jag kan knappt röra på mig :( Har legat ner i soffan med en kudde mellan knäna för att stabilisera höfterna och tyckt allmänt synd om mig själv. Nu känns det lite bättre iaf. Men fy om detta ska börja nu!
Det vill jag verkligen inte... 
Nämnde att jag börjat få lite ont efter natten till min underbara barnmorska Ylva och hon frågade om jag ville ha en tid till en sjukgymnast. Vilket jag nu är såå glad att jag tacka ja till för de blev bara värre när vi kom hem. Ska dit den 20/10. Men jag hoppas fortfarande att det här är en sån grej som går över efter lite vila, precis som efter jag skrubba badkaret :) 


JO sen blev vi framflyttade till den 6 februari! Suck. Men men. Så måndagar börjar jag på ny vecka nu. Men jag bjuder på magbilder idag ändå. ;)






Jag har gått upp 1 kg från inskrivningen tills nu :)Så allt som allt 2 kg. 

1 kommentar:

  1. Du är så sjukt fin, Sofie! Jag är vekligen glad för eran skull och kan knappt bärga mig tills jag får se larven! Puss <3

    SvaraRadera