lördag 17 september 2011

städdag

OJ vad slut jag är nu. Har skrubbat hela badrummet med badkar och allt. Nu skiner det men magen vill att jag ska ta en lite paus efter allt detta. Så jag sitter nu i soffan och inväntar F som ska komma med mat vilken minut som helst. 
Har även rensat och sorterat bland papper och räkningar, ni vet sånt där kul. not. Men nu är det gjort och så mycket skönare när man har koll på var man har allt. 


Pratade även med min kära mor idag!
Vi, jag och mina systrar Filip och Alex, har bjudit mamma på en fibromyalgibehandling. Det är nämligen så att det finns en snubbe från Finland som utför en speciell djupgående massage för denna sjukdom som har gjort många smärtfria, om inte helt så har hans behandling gjort att smärtan har minskat. 
Han kommer till stockholm i oktober och då har jag bokat och fixat så hon ska få komma till honom och få denna chans att få bort lite av sin smärta. Hon kommer att få 3 stycken behandlingar varannan dag och sen kommer hon att göra 1-3 stycken behandlingar till en månad efter. 
Jag/vi var väldigt nervösa hur hon skulle reagera men hon blev jätte glad! Vilket är såå skönt!
Det här kommer bli toppen! När det finns en chans är det ibland värt alla pengar i världen att ta den :)



Nej usch vad det spänner i magen nu. Inget mer skrubbandes av badkar tror jag på ett tag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar