söndag 4 september 2011

missed.

Jag saknar min familj och min kära underbara ö i just detta tillfälle. Att kunna få leva sitt liv med jobb, familj, vänner mm på Gotland är min stora dröm. En dröm som är långt fram i tiden men ändå där. Att få ha ett hus och hem där man trivs och vill leva. Ja fy nu drömmer jag mig bort, långt bort. Men jag vill ha det där..... Jag vill det!








Haft en super skön helg. Inte gjort så mycket mer än bara varit. Gjort sånt som jag inte hinner med annars. Sånt som annars gör mig stressad och oftast gör i stress. Igår gick jag och syrran en mysig runda ute på Tuna Park för att hitta lite smått och gått. Hittade tex ett par mamma jeans i skinny/slimfit. Fanns dock bara i 36 så lite stora är dom, men jag lär ju växa i dom ;) Så nu har jag äntligen ett par byxor som maggen kommer i! 
Idag har bara nyttigheter stått på schemat så som städa, diska, rensa, tvätta! Men det har ändå varit en lugn och behaglig söndag i all dess fixandes.


Tänk att jag ska få ha helg som en "vanlig" människa. Det är ju helt sjukt! Jag tror jag haft saker att göra varje söndag sen jag börja dansa när jag 4 år. (snabb uträkning 20 ÅR! Oh my jag börjar bli gammal) Det har varit dansträningar, jag började assistera när jag var 14, när jag var 16 började jag undervisa på Visby Dansskola tills jag tog studenten. Sen när jag flyttade till sthlm hade jag en termins ledigt innan jag började undervisa på söndagar här i Eskilstuna på Lets Move. Och sen dess har alla mina söndagar varit fullt uppbokade med dansklasser. MEN NU! Så ska jag ha helg! Jag jobbar Mån-Fre som en helt vanlig människa. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar